У категорії матеріалів: 36
Показано матеріалів: 31-36
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6


Розвиток мовлення з елементами грамоти і використанням ейдетичних прийомів
 

Мої файли | Переглядів: 375 | Завантажень: 14 | Додав: Муха | Дата: 10.04.2016 | Коментарі (0)

ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ПРАВИЛЬНОЇ
ВИМОВИ ФОНЕМ У ДІТЕЙ
В статті подано характеристику прийомів постановки звуків
мовлення у дітей, визначені в залежності від рівня та особливостей
недорозвитку артикуляційної моторики та дихання варіанти комбінації
прийомів з метою постановки звука -а-.
Ключові слова: постановка звуків мовлення, артикуляційна вправа,
дихальна вправа, логопедичний зонд, вада вимови фонеми.
В статье представлена характеристика приёмов постановки звуков
речи у детей, варианты комбинации приёмов, определённые с целью
постановки фонемы -а- для проведения коррекции у детей с разным
уровнем и особенностями недоразвития артикуляционной моторики и
дыхания.
Ключевые слова: постановка звуков речи, артикуляционное
упражнение, дыхательное упражнение, логопедический зонд, нарушение
произношения фонем.
Результати аналізу наукової літератури (Є. Вінарская,
С. Ляпідєвський, О. Правдіна, І. Єрмакова, Г. Чіркіна, М. Хватцев та
інші) з логопедії показують, що є три групи дітей, у яких найбільш
виражено порушеним є фонетичний бік мовлення - це діти з дислалією,
ринолалією і дизартрією. Визначено, що порушення у цих дітей вимови
фонем зумовлені різними причинами: функціональною слабкістю, яка
виникає в нервово-м'язовому комплексі периферичного відділу
мовленнєвого апарату (при дислалії, ринолалії), порушеннями будови
периферійних органів артикуляції (при дислалії, ринолалії), вадами
рухів периферійного мовленнєвого апарату, викликаними патологіями
центрального або периферійного відділів нервової системи (при
дизартрії, складній дислалії). На сучасному етапі з набуттям впливу на
розвиток логопедії таких наук, як нейропсихологія та психолінгвістика
(завдяки працям таких науковців, як Б. Гріншпун, Г. Іпполітова,
Є. Мастюкова, О. Ревуцькі, М. Савченко, Є. Соботович, В. Тарасун,
М. Шеремет та інших) були сформовані і нові підходи до аналізування
як структури порушення мовлення при дислалії, ринолалії та дизартрії,
так і причин його виникнення та механізмів протікання, в результаті
Мої файли | Переглядів: 443 | Завантажень: 11 | Додав: Муха | Дата: 21.03.2016 | Коментарі (0)

Удосконалення мовлення дітей старшого дошкільного віку шляхом використання ілюстрацій

Мої файли | Переглядів: 505 | Завантажень: 12 | Додав: Муха | Дата: 06.02.2016 | Коментарі (0)

ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Мої файли | Переглядів: 391 | Завантажень: 11 | Додав: Муха | Дата: 06.02.2016 | Коментарі (0)

РОЗВИТОК ЗВЯЗНОГО МОВЛЕННЯ

Мої файли | Переглядів: 379 | Завантажень: 13 | Додав: Муха | Дата: 06.02.2016 | Коментарі (0)

Рекомендовано педагогічною радою Лозівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 13 «Росинка» Лозівської міської ради Харківської області Протокол № 3 від 21.11.2013р.
 
Рецензенти: Приходько О.В., завідувач ЛДНЗ №13 «Росинка» Лозівської
   міської ради Харівської області,
                       Хобта І.Л., вихователь-методист, ЛДНЗ №13 «Росинка»    
                       Лозівської міської ради Харківської області, спеціаліст І категорії
 
Автор-упорядник:
Мовчан Наталія Михайлівна, вчитель-логопед ЛДНЗ №13 «Росинка», спеціаліст вищої категорії
Авторська корекційно – розвивальна програма « Говорю – розумію». -   Лозова, 2014. - 32 с.
 
         Корекційно – розвивальна програма розроблена з метою допомоги вчителям – логопедам та вихователям логопедичних груп в роботі з дітьми, які мають порушення мовлення. Складовою частиною програми є обстеження стану імпресивного мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення старшого дошкільного віку, лексичної та граматичної сторони мовлення; розвивально – корекційні заняття за лексичними темами.
          Для вчителів-логопедів, вихователів дошкільних закладів.
 

Мої файли | Переглядів: 482 | Завантажень: 26 | Додав: Муха | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (1)