Вправи з формування діалогічного мовлення |
Логоритмічні та динамічні ігри |
Добірка ігор для розвитку слухової уваги, слухової пам'яті та фонематичного сприймання
Логопед призначає ведучого та пропонує йому заплющити очі. Потім ховає якусь іграшку (у шафу, за фіранку, за спину одного з дітей...) та пропонує ведучому знайти іграшку, орієнтуючись на силу ударів барабана. Якщо дитина підходить близько до того місця, де знаходиться іграшка, барабан б'є гучно, якщо віддаляється - барабан звучить тихо. Цю гру можна повторювати, використовуючи |
|
1. Гра «Хто уважний?» Мета: вчити дітей виділяти перший звук у слові, спираючись на підкреслене вимовляння певного звука ло-.гопедом. Хід г р и: логопед повільно вимовляє слова, виділяючи перший звук, або підсилює голос. Діти уважно слухають і називають почутий звук. 2. Гра «Хто уважний?» |