У розділі матеріалів: 121
Показано матеріалів: 115-120
Сторінки: « 1 2 ... 18 19 20 21 »

ІГРИ ВІДЕО | Переглядів: 390 | Завантажень: 4 | Додав: Муха | Дата: 06.03.2016 | Коментарі (0)

Вправи з формування діалогічного мовлення 


 

Логопедичні ігри | Переглядів: 389 | Завантажень: 19 | Додав: Муха | Дата: 30.12.2015 | Коментарі (0)

Логоритмічні та динамічні ігри
           
Робота з дітьми-логопатами із загальним недорозвиненням мовлення потребують індивідуальний підхід до кожного вихованця в цілому. Навантаження  на заняттях, її вид, підбір матеріалів, довгочасність диктується не тільки мовними дефектами кожного, але й особливостями психічного і соматичного стану дітей. Логопедичний підхід до мовного дефекту дозволяє визначити потрібну логопедичну допомогу як ведуче направлення в корекційно-виховному процесі. Основною задачею корекційно-виховній роботі вчителя – логопеда : усунення мовних дефектів, а також розвиток усіх психічних процесів шляхом креативної майстерності логопеда з дітьми, які страждають на загальне недорозвинення мовлення. До вашої увагу хочу запропонувати сучасний підхід в подоланню мовних вад у дітей-логопатів

Логопедичні ігри | Переглядів: 505 | Завантажень: 20 | Додав: Муха | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (0)

Добірка ігор для розвитку слухової уваги, слухової пам'яті та фонематичного сприймання
 
Етап І. Розпізнавання немовленнєвих звуків
На цьому етапі в процесі спеціальних ігор та вправ у дітей розвиваються навички впізнавати та розрізняти немовленнєві звуки.
Ці заняття також сприяють розвитку слухової уваги та слухової пам'яті.
Починаючи роботу, я пропоную дітям прислухатися до звуків за вікном. Що шумить? (Дерева). Що гуде? (Машина). Хто кричить? (Хлопчик). Хто розмовляє? (Люди). Хто сміється? (Дівчинка).
Потім дітям пропоную уважно послухати та визначити, які звуки чути із коридору, із сусідньої групи, із спортивного залу.
Далі проводжу такі ігри:
 

  • Рухлива гра «Гучно-тихо»

Логопед призначає ведучого та пропонує йому заплющити очі. Потім ховає якусь іграшку (у шафу, за фіранку, за спину одного з дітей...) та пропонує ведучому знайти іграшку, орієнтуючись на силу ударів барабана. Якщо дитина підходить близько до того місця, де знаходиться іграшка, барабан б'є гучно, якщо віддаляється - барабан звучить тихо. Цю гру можна повторювати, використовуючи

Логопедичні ігри | Переглядів: 375 | Завантажень: 19 | Додав: Муха | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (0)


 

Логопедичні казки | Переглядів: 1102 | Завантажень: 55 | Додав: Муха | Дата: 22.12.2015 | Коментарі (0)

1. Гра «Хто уважний?»
Мета: вчити дітей виділяти перший звук у слові, спираючись на підкреслене вимовляння певного звука ло-.гопедом.
Хід г р и: логопед повільно вимовляє слова, виділяючи перший звук, або підсилює голос. Діти уважно слухають і називають почутий звук.
 2. Гра «Хто уважний?»
 
Логопедичні ігри | Переглядів: 493 | Завантажень: 34 | Додав: Муха | Дата: 17.12.2015 | Коментарі (0)