У категорії матеріалів: 78
Показано матеріалів: 61-66
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 »


Тема: Взуття.
Мета: збагачувати словник дітей на основі знань, уявлень про довкілля. Продовжувати формування розуміння вживання узагальнювального поняття взуття. Учити точно й доречно добирати потрібні слова для опису властивостей і якостей.
Обладнання: набір наочності для вправ.
Хід заняття
І. Організаційний момент (1-2 хв.).
ІІ. Основна частина (15-20 хв.).
1. Повідомлення мети заняття. Бесіда логопеда (1-2 хв.).
2. Логопедична зарядка:
Дихальні вправи
Артикуляційна гімнастика: статичні та динамічні вправи
Голосові вправи
3. Вивчення нового матеріалу:
Лексична сторона мовлення:
Вправа на формування різних рівнів лексичних узагальнень.
Продовжувати самостійно добирати потрібні антоніми до заданих слів: взуття (старе – нове), черевики (сухі – мокрі).
Вправа на формування активного словникового запасу.
Активізувати і збагатити словник іменниками, прикметниками, дієсловами, прислівниками “Роздивись малюнки. Що на них зображено?”
Іменники: босоніжки, взуття, каблук – підбор – підбори, кросівки, майстер, майстерня, підошва, туфлі, черевики, чоботи, швець, шнурівка.
Дієслова: берегти, взути, зав’язати, зашити, майструвати, мити, підбити, ремонтувати, розв’язати, роззути, чистити

Заняття | Переглядів: 389 | Завантажень: 9 | Додав: Муха | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (0)

Тема: Кольори.
Мета: збагачувати словник дітей на основі знань, уявлень про довкілля. Продовжувати формувати розуміння й уживання узагальнювального поняття кольори. Продовжувати точно, доречно підбирати потрібні слова залежно від ситуації.
Обладнання: наочність для вправ.
Хід заняття
І. Організаційний момент (1-2 хв.).
ІІ. Основна частина (15-20 хв.).
1. Повідомлення мети заняття. Бесіда логопеда (1-2 хв.).
2. Логопедична зарядка:
Дихальні вправи
Артикуляційна гімнастика: статичні та динамічні вправи
Голосові вправи
3. Вивчення нового матеріалу:
Лексична сторона мовлення:
Вправа на формування різних рівнів лексичних узагальнень.
Підбір синонімів: голубий – блакитний – волошковий – небесний; зелений – смарагдовий – фісташковий; коричневий – горіховий – каштановий; червоний – багряний – малиновий – пурпурний.
Вправа на формування активного словникового запасу.
Активізувати і збагатити словник іменниками, прикметниками, дієсловами, прислівниками “Роздивись малюнки. Що на них зображено?”
Іменники: акварель, виставка, галерея, гуаш, зал, кольори, папір, пензель, фарби, художник.
Дієслова: відчувати, зображувати

Заняття | Переглядів: 394 | Завантажень: 11 | Додав: Муха | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (0)

Тема: Одяг. Прикраси.
Мета: збагачувати словник дітей на основі знань, уявлень про довкілля. Продовжувати вчити вживати узагальнювальні слова: одяг, прикраси. Учити переносити лексичні навички у зв’язне мовлення.
Обладнання: наочність для вправ.
Хід заняття
І. Організаційний момент (1-2 хв.).
ІІ. Основна частина (15-20 хв.).
1. Повідомлення мети заняття. Бесіда логопеда (1-2 хв.).
2. Логопедична зарядка:
Дихальні вправи
Артикуляційна гімнастика: статичні та динамічні вправи
Голосові вправи
3. Вивчення нового матеріалу:
Лексична сторона мовлення:
Вправа на формування різних рівнів лексичних узагальнень.
Утворювати найвищий ступінь порівняння прикметників: смачніший – якнайсмачніший, вишита - вишитіша, маскарадний - маскарадніша, національний - національніша, привабливий – привабливіша – найпривабливіша, старовинний - старовинніша.
Вправа на формування активного словникового запасу.
Активізувати і збагатити словник іменниками, прикметниками, дієсловами, прислівниками “Роздивись малюнки. Що на них зображено?”
Іменники: ґудзик, діаманти, застібка, змійка, кишеня, клоун, комір, корали, королева, корона, костюм, краватка, манжети, маска, одяг, оздоблення, перли, петельки, пірат, пояс, пояс,

Заняття | Переглядів: 406 | Завантажень: 11 | Додав: Муха | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (0)

Тема: Птахи.
Мета: збагачувати словник дітей на основі знань, уявлень про довкілля. Продовжувати вчити вживати узагальнювальне слово птахи. Добирати визначення слів, розвивати бажання помічати нові слова в чужому мовленні.
Обладнання: наочність для вправ.
Хід заняття
І. Організаційний момент (1-2 хв.).
ІІ. Основна частина (15-20 хв.).
1. Повідомлення мети заняття. Бесіда логопеда (1-2 хв.).
2. Логопедична зарядка:
Дихальні вправи
Артикуляційна гімнастика: статичні та динамічні вправи
Голосові вправи
3. Вивчення нового матеріалу:
Лексична сторона мовлення:
Вправа на формування різних рівнів лексичних узагальнень.
Навчати дітей підбирати узагальнюючі слова в залежності від ситуації: ворона, голуб, ластівка — великі птахи, горобець — маленький; ворона, голуб, ластівка — маленькі птахи, журавель — великий.
Вправа на формування активного словникового запасу.
Активізувати і збагатити словник іменниками, прикметниками, дієсловами, прислівниками “Роздивись малюнки. Що на них зображено?”
 Іменники: ворона, голуб, горобець, грак, жайворонок, журавель, ластівка, птахи, синичка, снігур, соловей, шпак.
Дієслова: гніздитися, годувати, дзьобати, каркати, кружляти, літати, настовбурчуватися, співати, стрибати, тьохкати, цвірінькати.
Прикметники: голосний, дзьобатий, довгоногий

Заняття | Переглядів: 392 | Завантажень: 12 | Додав: Муха | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (0)

Тема: Комахи. Плазуни. Земноводні.
Мета: збагачувати словник дітей на основі знань, уявлень про довкілля. Продовжувати вчити вживати узагальнювальні слова комахи, плазуни. Добирати визначення слів, розвивати бажання помічати нові слова у чужому мовленні.
Обладнання: набір наочності для вправ.
Хід заняття
І. Організаційний момент (1-2 хв.).
ІІ. Основна частина (15-20 хв.).
1. Повідомлення мети заняття. Бесіда логопеда (1-2 хв.).
2. Логопедична зарядка:
Дихальні вправи
Артикуляційна гімнастика: статичні та динамічні вправи
Голосові вправи
3. Вивчення нового матеріалу:
Лексична сторона мовлення:
Вправа на формування різних рівнів лексичних узагальнень.
Навчати дітей підбирати узагальнюючі слова: комахи – богомол, джміль, комар, хрущ; плазуни – гадюка; земноводні – варан (циганський), черепаха.
Вправа на формування активного словникового запасу.
Активізувати і збагатити словник іменниками, прикметниками, дієсловами, прислівниками “Роздивись малюнки. Що на них зображено?”
 Іменники: комахи – богомол, джміль, комар, хрущ; плазуни – гадюка; земноводні – варан (циганський), черепаха.
Дієслова: бриніти, завмерли, засинати

Заняття | Переглядів: 1144 | Завантажень: 58 | Додав: Муха | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (0)

Тема: Дикі тварини.
Мета: збагачувати словник дітей на основі знань, уявлень про довкілля. Продовжувати вживати узагальнювальні слова дикі тварини, добирати визначення слів, розвивати бажання помічати нові слова в чужому мовленні.
Обладнання: набір наочності для вправ.
Хід заняття
І. Організаційний момент (1-2 хв.).
ІІ. Основна частина (15-20 хв.).
1. Повідомлення мети заняття. Бесіда логопеда (1-2 хв.).
2. Логопедична зарядка:
Дихальні вправи
Артикуляційна гімнастика: статичні та динамічні вправи
Голосові вправи
3. Вивчення нового матеріалу:
Лексична сторона мовлення:
Вправа на формування різних рівнів лексичних узагальнень.
Навчати дітей підбирати узагальнюючі слова: лев, мавпа, слон, тигр, (тварини, джунглі, дикі, живуть тощо.)
Вправа на формування активного словникового запасу.
Активізувати і збагатити словник іменниками, прикметниками, дієсловами, прислівниками “Роздивись малюнки. Що на них зображено?”
Іменники: арена, бивні, грива, джунґлі, жирафа

Заняття | Переглядів: 398 | Завантажень: 15 | Додав: Муха | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (0)