Діти, які спілкуються вдома українською мовою, на четвертий рік життя мають істотний словниковий запас, певною мірою володіють вимовними та граматичними навичками. Якість володіння рідною мовою залежить від багатьох факторів. Основними з них є: а) рівень культури того мовного середовища, в якому перебуває дитина; б) та увага, яку приділяють батьки розвитку мовлення дитини; в) загальний розвиток малюка. У роботі з дітьми рекомендується широко використовувати усну народну творчість, дитячий фольклор, вірші і оповідання українських письменників. |
Діти з мовленнєвими порушеннями мають функціональні або органічні відхилення у стані центральної нервової системи. Вони часто скаржаться на головні болі, нудоту, запаморочення. У багатьох дітей спостерігаються порушення рівноваги, координації рухів, не диференційованість рухів пальців та артикуляційних рухів. Під час навчання вони швидко виснажуються, втомлюються. Їм притаманні дратівливість, збудливість, емоційна нестійкість. |
Мовленнєве спілкування у грі![]()
Консультації для вихователів |
Переглядів: 489 |
Завантажень: 28 |
|
Дата: 30.12.2015
| Коментарі (0)
|
Розвиток розмовної мови засобами розвиваючих ігор |
Причини мовних порушень |
СЛАЙДИ З патриотичного виховання
ДЛЯ БАТЬКІВ І ПЕДАГОГІВ поради і консультації |
Переглядів: 392 |
Завантажень: 16 |
|
Дата: 24.12.2015
| Коментарі (0)
|