У розділі матеріалів: 252
Показано матеріалів: 229-234
Сторінки: « 1 2 ... 37 38 39 40 41 42 »

Тема: Дикі тварини.
Мета: збагачувати словник дітей на основі знань, уявлень про довкілля. Продовжувати вживати узагальнювальні слова дикі тварини, добирати визначення слів, розвивати бажання помічати нові слова в чужому мовленні.
Обладнання: набір наочності для вправ.
Хід заняття
І. Організаційний момент (1-2 хв.).
ІІ. Основна частина (15-20 хв.).
1. Повідомлення мети заняття. Бесіда логопеда (1-2 хв.).
2. Логопедична зарядка:
Дихальні вправи
Артикуляційна гімнастика: статичні та динамічні вправи
Голосові вправи
3. Вивчення нового матеріалу:
Лексична сторона мовлення:
Вправа на формування різних рівнів лексичних узагальнень.
Навчати дітей підбирати узагальнюючі слова: лев, мавпа, слон, тигр, (тварини, джунглі, дикі, живуть тощо.)
Вправа на формування активного словникового запасу.
Активізувати і збагатити словник іменниками, прикметниками, дієсловами, прислівниками “Роздивись малюнки. Що на них зображено?”
Іменники: арена, бивні, грива, джунґлі, жирафа

Заняття | Переглядів: 398 | Завантажень: 15 | Додав: Муха | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (0)

перераховувати якості, властивості предметів, намагатись давати їм характеристику, формувати вміння найбільш точно застосовувати слова, що підходять до конкретної ситуації або опису.
Обладнання: набір наочності для вправ.
Хід заняття
І. Організаційний момент (1-2 хв.).
ІІ. Основна частина (15-20 хв.).
1. Повідомлення мети заняття. Бесіда логопеда (1-2 хв.).
2. Логопедична зарядка: Дихальні вправи. Артикуляційна гімнастика: статичні та динамічні вправи. Голосові вправи.
3. Вивчення нового матеріалу:
Лексична сторона мовлення:
Вправа на формування різних рівнів лексичних узагальнень.
Учити дітей утворювати синонімічний ряд слів: білий (білосніжний, сніжно-білий, молочний, лілейний); голубий (блакитний, ясно-голубий, небесний, барвінковий, волошковий, лазуровий); ніжний (оксамитовий, бархатистий, шовковий).
 

Заняття | Переглядів: 799 | Завантажень: 30 | Додав: Муха | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (0)

Тип. Логоритмічне заняття
Вид. Фронтальне
Тема. Велике Вухо



 

ЛОГОРИТМІЧНІ ЗАНЯТТЯ З ДОСВІДУ РОБОТИ | Переглядів: 422 | Завантажень: 25 | Додав: Муха | Дата: 23.12.2015 | Коментарі (0)

Тип. Логоритмічне заняття
Вид. Фронтальне
Тема. Осіння лісова галявина
Мета. Вчити дітей знімати напруження м’язів за допомогою контрастних вправ, розвивати м’язи обличчя; розвивати фізіологічне дихання, артикуляційну, загальну і дрібну моторику, зорову увагу та пам’ять, ритмічне відчуття, чітко координувати свої дії з віршованим текстом. Закріпити знання дітей – з якого дерева, який листочок. Виховувати вміння слухати вказівки логопеда.
Обладнання. Осінні листочки (берези, клена, тополі, дуба, липи) – по двоє на кожну дитину; іграшки – ведмедик з кошиком ягід, лисиця з козубом, зайчик з кузовком, їжачок з глиняним горщиком, кріт з кухлем, качка із цеберкою; музичний супровід за бажанням, пісня про осінь за програмою музичного керівника.
                                    Хід заняття
1. Динамічна вправа «Прогулянка» (авторська  розробка)
 

ЛОГОРИТМІЧНІ ЗАНЯТТЯ З ДОСВІДУ РОБОТИ | Переглядів: 388 | Завантажень: 22 | Додав: Муха | Дата: 23.12.2015 | Коментарі (0)

Тип. Логоритмічне заняття
Вид. Підгрупове
Тема. Автоматизація звуків [с], [з], [ш], [л], [р]  та їх диференціація
Мета. Вчити чітко вимовляти звуки [с], [з], [ш], [л], [р]; розрізняти на слух свистячі й шиплячі. Розвивати мовне дихання, силу видиху, фонематичний слух. Розвивати загальну,  дрібну моторику пальців рук. Розширити уявлення про сезонні зміни в природі та пов’язані з ними зміни в житті комах та людей. Вчити дітей перевтілюватися, активно оволодівати засобами емоційної виразності, виконуючи роль, міняти інтонацію відтворювати діалоги дійових осіб, користуючись мімікою, жестами, ходою, рухами. Розвивати уяву, логічне мислення, пам’ять. Виховувати бережливе ставлення до природи, відчуття радості, емоційного піднесення.
Обладнання. Картинки сонечка, бджілок, квітів, кошики з символами, стрічки,листочки для піддування, декорації до казки « Вовк і семеро козенят».
                              Хід заняття
 

ЛОГОРИТМІЧНІ ЗАНЯТТЯ З ДОСВІДУ РОБОТИ | Переглядів: 380 | Завантажень: 25 | Додав: Муха | Дата: 23.12.2015 | Коментарі (2)

Тип. Логоритмічне заняття
Вид. Фронтальне
Тема.  Мандрівка до лісу
Мета. Вчити дітей орієнтуватися в просторі. Збагачувати словник дітей з теми «Дикі тварини». Закріплювати навички загальної, артикуляційної і дрібної моторики. Розвивати координацію рухів, ритмічної мови, музичного слуху, фонематичне сприймання, фізіологічне дихання. Виховувати бажання грати, допомагати один одному, вболівати за товариша.
Обладнання. Купини, м’яч, кубики, ілюстрації – слова диких тварин, загадки про тварин, музичний супровід «В лісі», логопедична гра « Склади ціле», музичний марш, шишки.
                            Хід заняття

  1. Динамічна вправа (авторська розробка)
ЛОГОРИТМІЧНІ ЗАНЯТТЯ З ДОСВІДУ РОБОТИ | Переглядів: 581 | Завантажень: 54 | Додав: Муха | Дата: 23.12.2015 | Коментарі (0)