Тип. Логоритмічне заняття
|
Мета. Фізичний розвиток. |
Тема. Зима.
Фізичний розвиток. Підтримувати рухову активність дітей протягом заняття; запобігати фізичній і психічній втомі |
Мета. Закріплювати уявлення дітей про антоніми – слова з протилежним значенням. Формувати вміння вживати їх в активному мовленні. Вправляти у виконанні артикуляційних вправ, вимові голосних і приголосних звуків. Формувати вміння будувати прості розповідні та питальні речення. Розвивати увагу, уяву, комунікативні здібності, логічне мислення, загальну моторику, самостійність. Виховувати допитливість, доброзичливість, ініціативність. |
на тему „Автоматизація та диференціація звуків „С” – „Ш”. Слова – дії” |
Інтегроване заняття по мовному та фізичному розвитку з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення![]() |