Всього матеріалів в каталозі: 79
Показано матеріалів: 1-6
Сторінки: 1 2 3 ... 13 14 »

Досвід роботи вчителя - логопеда з теми "Логопедична символіка" розроблений з метою оптимізації діяльності вчителів-логопедів, вихователів логопедичної групи в дошкільних навчальних закладах. У посібнику висвітлено одну з актуальних і водночас складну для педагогів проблему – Як навчити мовленню дитину дошкільно віку, яка має порушення мовлення різного ступеня, створити умови для багатофункціонального використання дітьми усного слова. Складовою частиною посібника є поради, дидактичний матеріал, заняття, щодо ефективної діяльності та роботи по практичному використанню образних символів-звуків у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з порушенням мовлення.
Мої статті | Переглядів: 207 | Author: Наталія | Додав: Муха | Дата: 01.02.2021 | Коментарі (2)

Виховання дитини починається від її народження. Якою вона виросте, значною мірою залежить від батьків. Мовлення є основним засобом спілкування. Думаю, не потрібно нікому довго пояснювати, який важливий для людини дар слова. С. Аксаков писав: « Слово є перша ознака свідомого, розумного життя. Слово є відтворення усередині себе світу». Відтворення це йде все життя. І дуже важливо допомогти дитині якомога успішніше оволодіти прекрасним даром. Але дитина повинна чути правильну, виразну, багату мову. Без помилок і недоліків.
Консультації для вихователів | Переглядів: 217 | Author: Муха | Додав: Муха | Дата: 16.11.2020 | Коментарі (0)

Науково-теоретичні основи
 
Аутизм у дітей | Переглядів: 887 | Author: Науково-теоретичні основи Психологі | Додав: Муха | Дата: 13.10.2016 | Коментарі (0)

Поняття і класифікація аутизму
Науково-теоретичні основи
 
Аутизм у дітей | Переглядів: 720 | Author: Поняття і класифікація аутизму Наук | Додав: Муха | Дата: 13.10.2016 | Коментарі (1)

Історичний аспект проблеми аутизму
Науково-теоретичні основи

Аутизм розглядають як загальний розлад розвитку, який виявляється в ранньому дитинстві та триває протягом усього життя. Люди з аутизмом неадекватно реагують на оточуючих, погано засвоюють навики, які необхідні для спілкування, схильні до ригідної поведінки та стереотипних дій.
У становленні теорії аутизму можна виділити декілька головних етапів.

 
Аутизм у дітей | Переглядів: 1329 | Author: Історичний аспект проблеми аутизму | Додав: Муха | Дата: 13.10.2016 | Коментарі (0)

Консультація для вихователів на тему: «Пізнавально-мовленнєвий розвиток дошкільників»
Мова - чудовий дар природи - не дається людині від народження. Має пройти час, щоб малюк почав говорити. А дорослі повинні докласти чимало зусиль, щоб мова дитини розвивалася правильно і своєчасно.
Навчання дошкільнят рідної мови правомірно розглядається як одна з центральних педагогічних завдань. Мова - засіб спілкування і пізнання - є найважливішою умовою ознайомлення дітей з культурними цінностями суспільства.
Мова супроводжує практично кожну діяльність дитини, розвиває її і збагачується сама. Мова - одна з найважливіших ліній розвитку дитини. Завдяки рідній мові дитина входить у наш світ, отримує широкі можливості спілкування з іншими людьми. Мова допомагає зрозуміти один одного, формує погляди й переконання, а також відіграє величезну роль в пізнанні світу, в якому ми живемо.
 
Консультації для вихователів | Переглядів: 1606 | Author: Консультація для вихователів на тем | Додав: Муха | Дата: 28.07.2016 | Коментарі (0)