Досвід роботи вчителя - логопеда з теми "Логопедична символіка"
розроблений з метою оптимізації діяльності вчителів-логопедів, вихователів логопедичної групи в дошкільних навчальних закладах. У посібнику висвітлено одну з актуальних і водночас складну для
педагогів проблему – Як навчити мовленню дитину дошкільно віку, яка має порушення мовлення різного ступеня, створити умови для багатофункціонального використання дітьми усного слова. Складовою частиною посібника є поради, дидактичний матеріал, заняття, щодо ефективної діяльності та роботи по практичному використанню образних символів-звуків у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з порушенням мовлення. |
Виховання дитини починається від її народження. Якою вона виросте, значною мірою залежить від батьків. Мовлення є основним засобом спілкування. Думаю, не потрібно нікому довго пояснювати, який важливий для людини дар слова. С. Аксаков писав: « Слово є перша ознака свідомого, розумного життя. Слово є відтворення усередині себе світу». Відтворення це йде все життя. І дуже важливо допомогти дитині якомога успішніше оволодіти прекрасним даром. Але дитина повинна чути правильну, виразну, багату мову. Без помилок і недоліків. |
Науково-теоретичні основи |
Поняття і класифікація аутизму Науково-теоретичні основи |
Історичний аспект проблеми аутизму Науково-теоретичні основи Аутизм розглядають як загальний розлад розвитку, який виявляється в ранньому дитинстві та триває протягом усього життя. Люди з аутизмом неадекватно реагують на оточуючих, погано засвоюють навики, які необхідні для спілкування, схильні до ригідної поведінки та стереотипних дій. У становленні теорії аутизму можна виділити декілька головних етапів. |
Консультація для вихователів на тему: «Пізнавально-мовленнєвий розвиток дошкільників» Мова - чудовий дар природи - не дається людині від народження. Має пройти час, щоб малюк почав говорити. А дорослі повинні докласти чимало зусиль, щоб мова дитини розвивалася правильно і своєчасно. Навчання дошкільнят рідної мови правомірно розглядається як одна з центральних педагогічних завдань. Мова - засіб спілкування і пізнання - є найважливішою умовою ознайомлення дітей з культурними цінностями суспільства. Мова супроводжує практично кожну діяльність дитини, розвиває її і збагачується сама. Мова - одна з найважливіших ліній розвитку дитини. Завдяки рідній мові дитина входить у наш світ, отримує широкі можливості спілкування з іншими людьми. Мова допомагає зрозуміти один одного, формує погляди й переконання, а також відіграє величезну роль в пізнанні світу, в якому ми живемо. |