У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6
Показано матеріалів: 1-6
Сортувати за:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Виховання дитини починається від її народження. Якою вона виросте, значною мірою залежить від батьків. Мовлення є основним засобом спілкування. Думаю, не потрібно нікому довго пояснювати, який важливий для людини дар слова. С. Аксаков писав: « Слово є перша ознака свідомого, розумного життя. Слово є відтворення усередині себе світу». Відтворення це йде все життя. І дуже важливо допомогти дитині якомога успішніше оволодіти прекрасним даром. Але дитина повинна чути правильну, виразну, багату мову. Без помилок і недоліків. |
Консультація для вихователів на тему: «Пізнавально-мовленнєвий розвиток дошкільників» Мова - чудовий дар природи - не дається людині від народження. Має пройти час, щоб малюк почав говорити. А дорослі повинні докласти чимало зусиль, щоб мова дитини розвивалася правильно і своєчасно. Навчання дошкільнят рідної мови правомірно розглядається як одна з центральних педагогічних завдань. Мова - засіб спілкування і пізнання - є найважливішою умовою ознайомлення дітей з культурними цінностями суспільства. Мова супроводжує практично кожну діяльність дитини, розвиває її і збагачується сама. Мова - одна з найважливіших ліній розвитку дитини. Завдяки рідній мові дитина входить у наш світ, отримує широкі можливості спілкування з іншими людьми. Мова допомагає зрозуміти один одного, формує погляди й переконання, а також відіграє величезну роль в пізнанні світу, в якому ми живемо. |
Способи запам’ятовування віршів |
Засоби розвитку мовлення Основними засобами з розвитку мовлення дітей є: організація їхнього спілкування у різних напрямах діяльності — гра, праця, сприймання різних видів образотворчого мистецтва; довкілля, природа, ознайомлення дітей з художньою літературою, використання технічних засобів; мовлення вихователя як засіб впливу на мовлення дітей. Життя дитини у дошкільному закладі постійно наповнене спілкуванням з вихователем і однолітками. За визначенням психологів, спілкування — це специфічний напрям діяльності, що полягає у взаємодії Двох чи більше людей, спрямованої на погодження й об’єднання їхніх зусиль з метою встановлення взаємин і досягнення спільного результату. Спілкування має відбуватися за потреби, що не завжди усвідомлюється мовцями. Якщо вихователь прагне, щоб діти спілкувалися, він має потурбуватися про виникнення потреб, які стимулювали б мовленнєві контакти, і зробити так, щоб ці контакти були мотивованими. Організація будь-якої діяльності, в процесі якої діти спілкуються, є дидактичним засобом розвитку мовлення дітей. |
МОВА вихователя як складова його педагогічної діяльності Мовлення - це інструмент професійної діяльності педагога, за допомогою якого можна розв'язати різні педагогічні завдання . Проблемою педагогічного мовлення займалися ряд дослідників: І.А. Зазюн, В. Кан-Калик, І. Томан, В.П. Чихаєв, Т.К. Цветкова, П.І. Білоусенко, Ю.С. Василенко, Н.П. Вербова, О.О. Леонтьєв, К.Л. Крутій, І. Синиця, З.С. Смелкова, Вислів «мовлення педагога» здебільшого вживають, коли говорять про усне мовлення. Під усним мовленням розуміють як сам процес говоріння, так і результат цього процесу — усні вирази [33]. Мовлення вихователя пристосоване для розв'язання специфічних завдань, що виникають у педагогічній діяльності, спілкуванні. |
Нетрадиційні форми впливу в роботі логопедів на сьогодні стають перспективним засобом корекційно-розвиваючої роботи з дітьми, що мають мовні порушення. На тлі комплексної логопедичної допомоги нетрадиційні форми терапії, не вимагаючи особливих зусиль, стимулюють процес корекції мовлення дітей і сприяють оздоровленню всього організму дитини. Крім того, це допомагає організувати заняття цікавішими та різноманітнішими. На сьогодні форм нетрадиційного впливу відомо досить багато, але зупинимося на тих, які є найбільш доступними, доцільними та ефективними. |