У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6


Виховання дитини починається від її народження. Якою вона виросте, значною мірою залежить від батьків. Мовлення є основним засобом спілкування. Думаю, не потрібно нікому довго пояснювати, який важливий для людини дар слова. С. Аксаков писав: « Слово є перша ознака свідомого, розумного життя. Слово є відтворення усередині себе світу». Відтворення це йде все життя. І дуже важливо допомогти дитині якомога успішніше оволодіти прекрасним даром. Але дитина повинна чути правильну, виразну, багату мову. Без помилок і недоліків.
Консультації для вихователів | Переглядів: 217 | Author: Муха | Додав: Муха | Дата: 16.11.2020 | Коментарі (0)

Консультація для вихователів на тему: «Пізнавально-мовленнєвий розвиток дошкільників»
Мова - чудовий дар природи - не дається людині від народження. Має пройти час, щоб малюк почав говорити. А дорослі повинні докласти чимало зусиль, щоб мова дитини розвивалася правильно і своєчасно.
Навчання дошкільнят рідної мови правомірно розглядається як одна з центральних педагогічних завдань. Мова - засіб спілкування і пізнання - є найважливішою умовою ознайомлення дітей з культурними цінностями суспільства.
Мова супроводжує практично кожну діяльність дитини, розвиває її і збагачується сама. Мова - одна з найважливіших ліній розвитку дитини. Завдяки рідній мові дитина входить у наш світ, отримує широкі можливості спілкування з іншими людьми. Мова допомагає зрозуміти один одного, формує погляди й переконання, а також відіграє величезну роль в пізнанні світу, в якому ми живемо.
 
Консультації для вихователів | Переглядів: 1606 | Author: Консультація для вихователів на тем | Додав: Муха | Дата: 28.07.2016 | Коментарі (0)

Способи запам’ятовування віршів

Консультації для вихователів | Переглядів: 1291 | Author: Способи запам’ятовування віршів | Додав: Муха | Дата: 09.04.2016 | Коментарі (0)

Засоби розвитку мовлення
Основними засобами з розвитку мовлення дітей є: організація їхнього спілкування у різних напрямах діяльності — гра, праця, сприймання різних видів образотворчого мистецтва; довкілля, природа, ознайомлен­ня дітей з художньою літературою, використання технічних засобів; мовлення вихователя як засіб впливу на мовлення дітей.
Життя дитини у дошкільному закладі постійно наповнене спілку­ванням з вихователем і однолітками. За визначенням психологів, спілку­вання — це специфічний напрям діяльності, що полягає у взаємодії Двох чи більше людей, спрямованої на погодження й об’єднання їхніх зусиль з метою встановлення взаємин і досягнення спільного результату. Спілкування має відбуватися за потреби, що не завжди усвідомлюється мовцями. Якщо вихователь прагне, щоб діти спілкувалися, він має потурбуватися про виникнення потреб, які стимулювали б мов­леннєві контакти, і зробити так, щоб ці контакти були мотивованими. Організація будь-якої діяльності, в процесі якої діти спілкуються, є дидактичним засобом розвитку мовлення дітей.
 
Консультації для вихователів | Переглядів: 1908 | Author: Засоби розвитку мовлення | Додав: Муха | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (1)

МОВА вихователя як складова його педагогічної діяльності

Мовлення - це інструмент професійної діяльності педагога, за допомогою якого можна розв'язати різні педагогічні завдання .
Проблемою педагогічного мовлення займалися ряд дослідників: І.А. Зазюн, В. Кан-Калик, І. Томан, В.П. Чихаєв, Т.К. Цветкова, П.І. Білоусенко, Ю.С. Василенко, Н.П. Вербова,  О.О. Леонтьєв, К.Л. Крутій, І. Синиця, З.С. Смелкова,
Вислів «мовлення педагога» здебільшого вживають, коли говорять про усне мовлення. Під усним мовленням розуміють як сам процес говоріння, так і результат цього процесу — усні вирази [33].
Мовлення вихователя пристосоване для розв'язання специфічних завдань, що виникають у педагогічній діяльності, спілкуванні.

 
Консультації для вихователів | Переглядів: 1279 | Author: Мова вихователя як складова його пе | Додав: Муха | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Нетрадиційні форми впливу в роботі логопедів на сьогодні стають перспективним засобом корекційно-розвиваючої роботи з дітьми, що мають мовні порушення.
На тлі комплексної логопедичної допомоги нетрадиційні форми терапії, не вимагаючи особливих зусиль, стимулюють процес корекції мовлення дітей і сприяють оздоровленню всього організму дитини. Крім того, це допомагає організувати заняття цікавішими та різноманітнішими.
На сьогодні форм нетрадиційного впливу відомо досить багато, але зупинимося на тих, які є найбільш доступними, доцільними та ефективними.
 
 
Консультації для вихователів | Переглядів: 1968 | Author: «Нетрадиційні форми корекції мовлен | Додав: Муха | Дата: 16.02.2016 | Коментарі (0)