Досвід роботи вчителя - логопеда з теми "Логопедична символіка"
Зміст
Вступ
Розділ І. Ейдетика і формування правильної вимови звуків……………………………………………………………….
Розділ ІІ. Логопедична робота при загальному недорозвитку мовлення ………………………………….………
Розділ ІІІ. Використання символів на логопедичних заняттях…………………………………………………………….
1. Вплив розвитку дрібної мотрики на формування мовлення дітей-логопатів…………………………..
2. Розвиток рухливості органів артикуляційного апарату – важливий крок на шляху до правильного мовлення …………………………………………………………….………
3. Розвиток фонематичного слуху, сприймання………………………………………………………
Додатки.
Додаток 1. Ігри на розвиток фонематичного слуху………………………………………………………………..
Додаток 2. Пальчикова гімнастика…..………..…..
Додаток 3. Артикуляційна гімнастика……….……
Додаток 4. Конспекти занять………………………
Додаток 5. Ігри – медитації…………………………
Додаток 6. Консультація для батьків ………..…….
Додаток 7. Консультація для вихователів…………
Додаток 8. Етапи розвитку фонематичного слуху..
Список використаної літератури……………………….
4
6
15
22
35
42
46
49
59
62
65
92
96
99
103
109