Весела логоритміка (тексти логоритмічних вправ під музичний супровід) |
Логоритміка - це система музично-ритмічних, мовно-ритмічних і музично-мовних ігор і вправ, які проводяться в цілях логопедичної корекції.
Логопедична ритміка в системі комплексної психолого-педагогічної роботи і медичних заходів щодо подо |
Переглядів: 1033 |
|
Додав: Муха |
Дата: 26.06.2016
| Коментарі (0)
|
Розвиток дрібної моторики руки для підготовки дітей до письма На даний час рядом досліджень доказано, що розвиток дрібної моторики, пальців рук впливають на становлення дитячого мовлення. Для досягнення бажаного результату ми регулярно проводимо роботу з розвитку моторики пальців рук, виділяючи для цього час на заняттях вихователя і в процесі режимних процесів.
Розвиток дрібної моторики руки для підготовки дітей до письма |
Переглядів: 503 |
|
Додав: Муха |
Дата: 28.02.2016
| Коментарі (0)
|
Розвиток уваги і пам’яті – є важливим корекційним завданням. Ці процеси тісно пов’язані з мовою. Якщо у дитини порушена пам’ять, то сприйняття мови не може проходити в повному об’ємі. Р.Є.Левіна виділяла порушення уваги, як
Розвиток у дітей уваги та пам’яті |
Переглядів: 449 |
|
Додав: Муха |
Дата: 28.02.2016
| Коментарі (0)
|
Не таємниця той факт, що діти легко пізнають істини, коли їм цікаво. Діти роблять свої перші відкриття, коли дорослий стимулює творчу і пошукову діяльність, створює умови. Глибока розумова діяльність захоплює і приносить дітям радість, стимулює словесно-логічне мислення. Словесно-логічне мислення є однією із функцій мови. Іншими словами, мова і мислення тісно пов’язані між собою, постійно взаємодіють, розвиваючи одне одного.
Удосконалення словесно-логічного мислення |
Переглядів: 851 |
|
Додав: Муха |
Дата: 28.02.2016
| Коментарі (0)
|
Аналіз різних методик, публікацій показав, що історично під логопедичною ритмікою розуміли систему рухових вправ (тулуба, голови, кінцівок), які поєднувалися з музикою і промовою відповідного мовного матеріалу (фраз, слів, складів, звуків). В сучасному світі логопедична ритміка - це ефективний засіб взаємодії на багатообразні порушення психомоторних, сенсорних функцій у дітей з мовними відхиленнями засобами системних рухів в поєднанні з музикою і словом.
Інноваційна модель логопедичної ритміки |
Переглядів: 2336 |
|
Додав: Муха |
Дата: 28.02.2016
| Коментарі (0)
|
1-6 7-10