Між мовною функцією - її руховим, виконавчим компонентом - і загальною руховою системою організму є тісний функціональний зв'язок. Помірні фізичні навантаження, одержувані дітьми із загальним недорозвиненням мовлення під час занять логопедичною гімнастикою, ритмікою, піднімають збудливість і лабільність нервових процесів, дають позитивний ефект. Нормальна мова людини забезпечується погодженою роботою багатьох центральних утворень. Поразки певних зон кори головного мозку виявляють їхній зв'язок з тією або іншою стороною мовної функції. Чим ближче розташована поразка до зони Брока, тим більшою мірою порушуються моторні компоненти мови. |
Під час роботи над звуковимовою ми виділяємо такі етапи роботи: 1 етап – підготовчий; 2 етап – постановочний; 3 етап – автоматизації; 4 етап – диференціації.
Сумісна робота логопеда і вихователя над звуковимовою |
Переглядів: 782 |
|
Додав: Муха |
Дата: 28.02.2016
| Коментарі (0)
|
Ми пропонуємо проводити заняття з розвитку мовлення, ознайомлення з навколишнім (пізнавальний розвиток) за особливою системою з урахуванням лексичних тем, поповнювати і активізувати словниковий запас дітей, використовуючи режимні моменти, контролювати звуковимову і граматичну правильність мовлення дітей протягом всього часу спілкування з ними. Ми на фронтальних заняттях формуємо теми і відпрацьовуємо з дітьми матеріал по звуковимові, звуковому аналізу, навчаємо елементам грамоти, одночасно знайомимо дітей з певними лексико-граматичними категоріями. Ми керуємо роботою вихователя з розширення, уточнення і активізації словникового запасу, засвоєння граматичних категорій, пов’язаних з мовленням. Вихователю радимо планувати заняття з письма і формування графічних навичок керуючись методичними вказівками логопеда.
Сумісна робота логопеда і вихователя з розвитку мовлення і формування лексико-граматичної будови |
Переглядів: 576 |
|
Додав: Муха |
Дата: 28.02.2016
| Коментарі (0)
|
Ми з’ясували, що основними завданнями корекційного навчання в старшій групі для дітей із ЗНМ у дошкільному закладі стали:
Корекційно-виховна робота в групі для дітей із загальним недорозвиненням мовлення |
Переглядів: 2866 |
|
Додав: Муха |
Дата: 28.02.2016
| Коментарі (0)
|
1-6 7-10