Сортувати за:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Досвід роботи вчителя - логопеда з теми "Логопедична символіка"
розроблений з метою оптимізації діяльності вчителів-логопедів, вихователів логопедичної групи в дошкільних навчальних закладах. У посібнику висвітлено одну з актуальних і водночас складну для
педагогів проблему – Як навчити мовленню дитину дошкільно віку, яка має порушення мовлення різного ступеня, створити умови для багатофункціонального використання дітьми усного слова. Складовою частиною посібника є поради, дидактичний матеріал, заняття, щодо ефективної діяльності та роботи по практичному використанню образних символів-звуків у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з порушенням мовлення. |
Види дитячих розповідей і прийоми навчання розповіді |
Грамотність і навички критичного мислення |
Навчання дітей елементам грамоти![]() |
![]() |
МЕТОДИКИ!!! ВЧИМО ДИТИНУ ЧИТАТИ Про те, як навчити дитину-дошкільника читати, краще всього задуматися задовго до школи. У школах, як правило, немає того індивідуального та ігрового підходу до кожного учня. Адже якщо маляті не цікаво, то так взагалі можна відбити всю охоту навчитися читати. Погодьтеся, не райдужна перспектива. Тому, щоб у майбутньому не мучитися, змушуючи дитину прочитати хоч одну книжку, пропонуємо вам самостійно зайнятися підготовкою свого дошкільника до читання. Коротко розповімо про методики навчання дошкільнят читання. Методика Н.А. Зайцева (методика читання |
1-6 7-10