Логопедична робота при дизартрії тривала та потребує тісної співпраці батьків, логопеда та невролога. Ця робота багатопланова і потребує систематичних занять та чіткого виконання домашніх завдань. Батьки повинні дуже серйозно поставитися до логопедичних занять. Вони повинні чітко визначити для чого виконуються ті чи інші завдання, розуміти їх мету та уявляти очікувані результати. Корекційна логопедична робота при дизартрії включає в себе: • Розвиток фізіологічного та мовленнєвого дихання • Логопедичний масаж |
ПОРАДИ ЛОГОПЕДА БАТЬКА МАЙБУТНІМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ Якщо усне мовлення дитина опанувала ще перед школою, то писемним їй ще належить оволодіти.Чим краще буде розвинене усне мовлення, тим легше буде опанувати читання й письмо. У багатьох, дітей часто спостерігається нерізко виражене відставання у мовленнєвому розвитку, яке в дошкільному віці зазвичай не привертає до себе особливої уваги батьків, проте в подальшому може перешкоджати якісному навчанню і призвести до появи специфічних помилок, зокрема на уроках української мови. Дуже важливо виявити навіть найнезначніші відхилення мовленнєвого розвитку та виправити їх до початку навчання дитини грамоти. Батькам слід знати, що при нормальному мовленнєвому розвитку всінедоліки у вимові звуків дошкільником повинні зникнути не пізнішеп´ятирічного віку. |
ПРИЧИНИ ТА КОМЛЕКСНИЙ ПІДХІД ПОДОЛАННЯ ЗАЇКАННЯ Стаття порушує досить складну проблему заїкання в дітей дошкільного віку, пропонує заходи для подолання цього розладу мови. Стане в пригоді вчителям-логопедам і педагогам дошкільних закладів та загальноосвітніх шкіл, батькам, діти яких страждають на заїкання. Мовлення ж розвиватиметься тоді, коли розвиваються знання дитини про навколишній світ, а також уява, тобто відбувається апелювання до правої півкулі. Тому важливе значення мають вправи, ігри на розвиток уяви, що є в компетенції правої півкулі. |
Дидактична гра - одна із форм навчального впливу дорослого на дитину. В дидактичній грі створюються такі умови, в яких кожна дитина отримує можливість самостійно діяти в певній ситуації чи з певними предметами, набуваючи власного дійового і чуттєвого досвіду. Це надзвичайно важливо для дітей з вадами мовлення. |